péntek, november 30, 2018

Kertlátogatások az Edenpont, (volt Kertnézőben) szervezésében / visszatekintés

 Nagy dolog, hogy elindították programjaikat, itthon nem volt lehetőség mások kertjeibe betekinteni, úgy, mint például Angliában...
 2013 májusától mostanáig, 29 alkalommal biztosan voltam kertnézőben.
Ezek közül az alábbi 5 kertben többször is jártam, mivel tetszettek annyira, hogy különböző évszakokban láthassam ezeket a kerteket.
Angol tradíciók alapján
Erdő ölelésében
Évelők és rózsák társaságában
1000 írisz kertje
A titkos kert

(Lett volna még olyan kert, ahova többször visszatértem volna, de a kert már nem elérhető látogatásra.)

A 29 kertlátogatásból 4 alkalom Budapesten, 8 alkalom Budapest közeli településen, 11 alkalom Budapesttől már kicsit messzebb volt. A távolabbi településeken fekvő kertek látogatása gondot okoz nekem, ha nem tudok tömegközlekedéssel menni; s ez akkor is előfordul, ha amúgy jól megközelíthető helyen van a látogatandó kert: hétvégén, vidéken levő kertbe délelőtt 10 órára leérni sok helyen csak hajnali indulással lenne megoldható. De a legtöbb utazás mindenképpen megérte, mivel élményekben gazdagon tértem haza.

Az egyik kert nem is magánkert volt a megszokott módon, hanem a Holland nagykövet rezidenciájának kertje. Sokszor eszembe jut, nagyon nagy élmény volt, egy érdekes, az én világomtól nagyon eltérő másik világba csöppentem bele.
( A helyről ezt a cikket találtam: A holland rezidencián / A Mi Otthonunk )