péntek, február 22, 2019

Most találtam a szőlőmetszésről

YouTube videók, Fiskars reklámmal kombinálva.
A szőlő metszése-váltócsapos technika/ KertTV


A szőlő metszése II.-szálvesszős technika/ KertTV



A szőlő metszése és zöldmunkái / Digitális Tankönyvtár


 A Fiskars szerszámokkal vegyes tapasztalataim vannak: egy metszőollójuk hamar tönkrement, s javítására nincs mód, egy másik nagyon szép, de gyenge minőségű.
 (Volt egy jó minőségű, drága példány, kiderült, hogy ennek a kiképzése más volt, mint amit addig megszoktam: azt elajándékoztam végül.)
 Viszont az ágvágóit szeretem használni, a kicsi összecsukható fűrésztől meg elválaszthatatlan vagyok.


Itt egy régebbi bejegyzésem is: Hol volt, hol nem volt / Én kis földem

Ahová szívesen elmennék egyszer, de még a neten is élmény volt odalátogatni: Fiskars Museum