csütörtök, április 08, 2021

Angol nyelvlecke kertmániásoknak, Jinny Blom

 Egy új podcastot találtam, neve: Cultivating Place. S a címek között nagy örömmel fedeztem fel egy interjút, Jinny Blom kerttervezővel. Számomra igen érdekes, jó beszélgetést hallgathattam végig:

Cultivating Place: Jinny Blom 2017 szept. 26; 51 perc

Természetesen az egyik téma az akkoriban megjelent könyve: The Thoughtful Gardener. Ez a könyv eddig is igen vonzott, most a beszélgetés meghallgatása után már biztos vagyok benne, hogy el kell olvasnom. A kerttervezés folyamatáról ír benne, ahogyan az ő kerttervei készülnek.

Az is érdekes, hogy eredeti szakmája pszichológus volt. Mindig csodáltam, csodálom azokat, akik tudnak szakmát váltani, s az új szakirányban örömüket lelik, és sikeresekké is válnak benne.

Garden Design: The Gardens of Jinny Blom

jinnyblom.com

Gardens Illustrated: Book Review

A podcast megtalálásában szerepe volt Kerekerd'eux-nek, ezúton is köszönet érte.

Kerekerd'eux: podcastból)