hétfő, április 19, 2021

Komposztálóban talált lárvák

 gondolkodóba ejtettek. Hallani hallottam, hogy nem cserebogár lárvák, de inkább utánaolvastam a neten a kérdésnek. (A válasz egyébként, hogy rózsabogár lárvákat találtam.)

Ezeken a linkeken hasznos válaszokra leltem:

agroforum.hu / Pajorok a komposztálóládában: véleménye szerint pusztítsuk el őket

mme.hu / Természetbarát komposztkitermelés: helyezzük vissza az új komposzthalom tetejére (most ezt az utat választottam)

vukmagazin blog / Lárvák a vakond étlapján itt rengeteg a részlet, de ami nekem nagyon tetszett, az a blogbejegyzés alján található: ötlet, hogyan csalhatjuk el a vakondot a frissen ültetett és locsolt növényeinktől- nyilván nem a növények miatt jönnek, hanem a frissen locsolt föld vonzza őket ellenállhatatlanul...

Magyar Természettud. Múzeum / Orszarvúbogár lárvája 

Továbbá ennek az oldalnak most nagyon örülök: ízeltlábúak.hu / Bogarak

Ez pedig egy ráadás: Nat.Geo. rövidfilm a Herkulesbogárról: