csütörtök, április 13, 2017

Kert témájú jegyzetekhez Moleskine

Gardening Journal a neve, angol nyelvű feliratokkal.
Szép is, drága is, mégsem szeretem. Gondolkoztam, mi lehet ennek az oka, most csak két dolgot tudok megfogalmazni. ( Ha eszembe jut más ok, később visszatérek.)

Egyrészt túl vékonynak találom a papírját, másrészt túl sokféle, szigorúan elrendezett s előnyomtatott  jegyzőfelület áll rendelkezésre, melyből többet nem arra tudok felhasználni, amire előnyomták.



Az alábbi oldalak viszont nagyon tetszenek:
 -  növények növekedési típusainak rajzai


- Európára is van klímatérkép


- Választható öntapadó, s cserélhető feliratok egyes bekezdésekhez





Ráadásként:
Miközben gondolkoztam, hogy megvásároljam-e, a google képkeresőbe beütve a gardening journal kifejezést, sok, hangulatos képet találtam mások kerti naplójáról.
   Ezek között most, hogy újra rákerestem, egy a fentinél jóval részletesebb angol blogbejegyzést találtam erről a naplóról:
Review: Moleskine Gardening Journal