kedd, június 09, 2020

Rózsák virágzásának ideje

minden évben várt időszak. Azóta, hogy megismertem a tearózsákon túli -és előtti - rózsafajtákat.
A Rózsatársaságnak döntő szerepe volt ebben, kertlátogatásaiknak ,és a szervezésükben létrejött,  Baden bei Wien-ben, a rózsaparkban ( Doblhoff Park) tett kirándulásnak.

A 2011-ben tett első kirándulás megalapozta kertem rózsacentrikusságát, de hogy más virágot, növényt se hagyjunk ki a rózsák mellől, erre is sok program, előadás hívta fel a figyelmünket.




 Astronomia, Mary Rose

Harlow Carr

Moonlight

Commandant Beaurepaire
Rosa rubiginosa


Alain Blanchard

Jean Cocteau


Rosarium Uetersen

    Régebbi bejegyzéseim itt:


A rózsakert Baden bei Wien-ben / Én kis földem  2019
Rózsakertben voltam Bécs mellett / Én kis földem  2018
Rózsamániám története / Én kis földem  2017