péntek, április 27, 2018

Egy újabb kertet fedezhettem fel

szombaton, az Édenpont szervezésében.( Zöld pagony /Edenpont )
Különösen örültem annak, hogy nem kellett messzire vezetnem, sőt, a kertet az utca felől már én is kinéztem magamnak a véletlennek köszönhetően. Így a navigációra sem volt szükségem, s most nem is késtem el a csapatból.

Különlegessége a kertnek, hogy az utcai sáv többször olyan széles, mint az átlag: sok szép növénnyel, fával beültetve. Továbbá, hogy a kert alaprajza ötszögű, emiatt a ház, a terasszal így teljesen nyitott a kertre.

Gyönyörű pázsit van ott, amilyen nekem már soha nem lesz. (Lustaság, háziállatok, és természetvédelem szerepel az okok között.) Kicsi tó is van, természethű beültetéssel a partján.



A különböző japán juharok nagyon szépek, egészségesek, jó rájuk nézni.




Hasonló kerti utakat szeretnék én is:

 


Sok szép részletről nem is tudtam jó képet készíteni, pedig a különböző növények egymás mellett nagyon szépen mutattak. Változatos ágrendszereikkel, különböző levélformáikkal sokat hozzáadnak a kert jó hangulatához.